Субота, 18.05.2024, 20:47
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Чи візьмете ви участь у Двомісячнику чистоти, який оголошений в місті з 19 березня по 19 травня?
Всього відповідей: 79
Главная » 2011 » Травень » 6 » Підсумки науково-методичної роботи педагогів колегіуму №25
Підсумки науково-методичної роботи педагогів колегіуму №25
09:21

27 квітня 2011р. у колегіумі № 25 відбувся науково-практичний семінар з вивчення та запровадження інноваційних технологій. Головною темою семінару стала загальношкільна проблема «Формування компетентностей учнів як засіб реалізації якісної освіти». Жвавий інтерес у присутніх викликали методичні напрацювання предметних кафедр з використання інтерактивних технологій та методу проектів, лекція про емоційний інтелект, у ході якої вчителі ділилися досвідом, брали участь у рольових іграх, інтерактивних вправах та тестах. 

   Загальновідомо, що інноваційна діяльність залежить від багатьох факторів і перш за все пов'язана з необхідністю вдосконалення педагогічних знань, використання дидактики, нестандартних уроків і методів навчання. Для творчого вчителя - це широке і вдячне поле діяльності, де він може виявити ініціативу, свої інтелектуальні здібності та організаційні вміння .Педагогічна інноватика зумовлена змінами в характері освіти, значимістю освіти для особистості, орієнтацією її на активне засвоєння учнями способів пізнавальної діяльності. Педагогічні інновації існують як у педагогічній практиці, так і в педагогічній науці. Інновації, що виникли в результаті педагогічної практики, несуть на собі суб’єктивні ознаки, враховують суто конкретні умови навчання, виховання, управління цими процесами у навчальному закладі. Формуючись під впливом наукових досягнень, педагогічна практика акумулює особистісний педагогічний досвід окремого вчителя чи колективу, відображаючи його ставлення до педагогічної творчості предмету нововведень. Потреба в конкретній методичній роботі, у творчій самореалізації педагога є рушійною силою інноватики. Н.І. Клокар стверджує, що новаторство - це «вищий ступінь педагогічної творчості, це педагогічне винахідництво нового, якого ще немає у педагогічній практиці, яке ще широко не висвітлене в педагогічній літературі». 

   Особливістю науково-методичного забезпечення в колегіумі є впровадження інноваційних педагогічних технологій, серед яких метод проектів, ситуаційний метод, так званий "кейсметод",інтерактивні та інформаційно-комп'ютерні технології. Якраз така репродуктивна і проблемна орієнтація освітнього процесу втілюється в двох основних інноваційних підходах до реформування освіти в сучасній педагогіці - технологічному і пошуковому. Технологічний підхід модернізує навчання на основі репродуктивної діяльності учнів. Пошуковий підхід трансформує традиційне навчання на основі продуктивної діяльності учнів, розробляє моделі навчання, ініційовані учнями. 

   Велика робота проводиться вчителями колегіуму у створенні проектів. Учителі оформлюють результати творчого пошуку у вигляді сценарію відеофільму, програми свята, статті, репортажу дизайну і рубрик газет, літературного альманаху чи історичного альбому. Серед інформаційних проектів часто проводиться тестування. Цікавими є тижні інформаційних проектів, під час яких учні, не обмежені часом і вузькими рамками предмету, можуть застосовувати комплекс отриманих знань. 

   Отже, інноваційні підходи до викладання предметів пробуджують інтерес учнів, змушують нестандартно мислити, адекватно сприймати оновлений світ і себе в ньому, сприяють виробленню в учнів наукових і естетичних суджень, допомагають влаштовувати власне життя за гуманістичними законами.

Круглова Т.А., заступник директора з НВР

Фото 1

Фото 2

Фото 3

Фото 4

Фото 5

Фото 6

Фото 7

Фото 8

Фото 9

Фото 10

Фото 11

Фото 12

Фото 13



Просмотров: 496 | Добавил: redaktor | Рейтинг: 3.5/2 |
Форма входа
Календарь новостей
«  Травень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024